En relativt produktiv dag..

Jag har inte riktigt hunnit med allt jag skulle göra idag, men jag har allt gjort en hel del ändå. Ett gäng jobb är sökta (via datorn som hela tiden hänger sej.. oerhört jobbigt att behöva starta om den stup i kvarten då det tar tio minuter för den att komma igång på allvar igen..) och jag har fixat lite med CV:t..
Grannen var här på middag också.. han frågade mej var jag hette innan jag bytte namn och då han fick veta sa han att han inte tyckte det var så pjåkigt.. det var ju inte direkt som att jag hette "Ulla" innan..
Pinsam tystnad uppstod då jag sedan berättade att Ulla råkar vara ett av mina mellannamn.. Men vi sedan skrattade vi gott!!
Ikväll kan jag vara uppe en stund. Jag ska inte till jobbcoachen förrän kl ett imorgon. Sovmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!