Early bird..

Klev upp vid halv 7, trött som jag vet inte vad.. jag och Linus hade bokat tid i tvättstugan 7-12..
Fixar i ordning mej snabbt och drar bort till tvättstugan - men det är låst!!
Läser på dörren: "Tvättstugan stängd söndagar och helgdagar 7-12".. FAIL.
Detta borde vi givetvis vetat om, men men..
Gick tillbaka och tänkte "Tacka vet jag tvättstugan i Karlstad - var det ledigt la man i några kronor i en apparat så elen gick igång och så var det bara att köra!!". När jag kom innanför dörren funderade jag på att gå och lägga mej igen.. fast det är en rätt fin morgon - frost på marken och ljuset börjar precis komma. Så jag gjorde kaffe istället och kollar på BBC Entertainment..
Jag är lite trött fortfarande, men de gånger jag faktiskt kommer upp tidigt och inte har något att göra direkt, så älskar jag morgnar. Precis innan alla börjar röra sej, det är så tyst och skönt. Love it.
Annars är jag en nattmänniska. Jag kan stanna uppe hur länge som helst.. i mörkret.. men att se hur allt vaknar upp och blir levande.. det är speciellt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!