Dagens agenda och lite om helgen..

Tisdagsförmiddag.. jag tog mej lite sovmorgon idag och sitter just nu i morgonrock, dricker kaffe och sneglar på katterna som busar..
Jag har rätt mycket att göra idag.. fixa bland mina papper, söka jobb, förbereda inför jobbcoachen imorgon och så kommer grannen över och äter middag med oss.
 
Helgen var trevlig. Jonas och Sandra kom hit och vi tog det lugnt på torsdagskvällen.. Drack öl, tjötade och kollade på film.
På fredagen blev det tidig uppstigning då vi skulle till helvetet på jorden - Gekås. Usch.. jag har nog aldrig varit där tidigare när det varit så mycket folk. Jag blir stressad, utmattad och riktigt irriterad på sådana ställen.
Men vi fyndade faktiskt lite.. jag fyndade julpunt och en mysig kofta. Några julklappar inhandlades med.
På kvällen blev det utgång på Harry's. Jag hade kul, men vi var nog alla lite trötta efter Ullared.
På lördagen tog vi det rätt lugnt med sällskapsspel och film. Vår fd inneboende och en gammal klasskompis till Jonas och Linus kom förbi också =)
På söndagen åkte Karlstadborna rätt tidigt (de hade ju en bit att köra). Men innan de stack kom vi överrens om att det inte får ta tio månader innan vi ses igen!!
Överlyckliga rockers på Gekås..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!