Fredag

.. det var faktiskt rätt skönt med sovmorgon idag.. när jag klev upp tog jag en lång dusch och nu dricker jag kaffe.. sen ska jag väl försöka göra mej i ordning så snabbt som möjligt så jag kan sätta mej och läsa en bra stund innan jag behöver cykla till jobbet..
Jag har faktiskt inte så mycket ångest över att gå till jobbet och jobba kväll. Förra måndagen, då jag hade kvällspasset, då hade jag fan ångest. Usch vad deppig jag var.
Men idag känns det rätt bra ändå.. visst, surt att jobba kväll en fredag, men sen är det ju helg.. sen fick man ju första lönen idag också. =)
Min förra jobbarkompis, Andreas, ringde förresten igårkväll och undrade hur allt var och så.. så undrade han om lönen var bra.. grejen är att jag vet inte riktigt vad jag har i timmen, jag vet hur mycket min månadslön ungefär ligger på. Jag berättade i alla fall vad jag fick ut nu - även om det inte var en hel lön. Han tyckte det lät skitbra. Och jag är också nöjd. Det är väl egentligen det som är huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!