As time goes by

Jag sitter på Linus gamla rum i Vänersborg och lyssnar på Monica Zetterlund (som jag förövrigt också läser en bok om för tillfället - väldigt intressant). Linus är och repar och kommer tillbaka om några timmar.
Idag är en rätt lugn dag, men ikväll ska vi i alla fall ta oss bort till Fredrik och äta mat med honom och Jennie.. det blir säkert någon film med.

De senaste dagarna har det varit mycket TV-tittande.. och igår spelade vi lite "När då då" också. Morsan och farsan har det spelet hemma och Linus blir stormförtjust i det, så han åkte och köpte ett eget igår - i en senare upplaga.
Och så har jag stickat också. En krage. Ni får la se en bild när den är klar kanske.. själva stickandet är klart - nu ska jag bara fästa trådar och sy ihop den.. lite besviken blev jag allt över att den inte räckte så länge.. stickningen alltså.. jag gjorde klar den på några timmar. Garnet är också slut, så jag kan inte sticka något mer än.. Typiskt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!