Till Markaryd

Idag fick jag minsann stiga upp tidigt, ty jag ska till Arbetsförmedlingen. Min handläggare ringde igår (finally) och ville att jag skulle på ett informationsmöte idag. Handlingsplanen fick vänta lite till, men han sa att "det är ju inte ditt fel att den inte blivit upprättad, så det ska inte vara några problem.. du kör på som vanligt..".
Jag undrar hur långt detta möte tar.. introduktionsmötet när jag skrev in mej hos AF tog 20 minuter.. men jag tror detta tar längre tid.. Det börjar vid 11 och jag hoppas så himla mycket på att hinna med bussen vid 11.50.. det är bara så tråkigt och kallt att sitta ute och vänta på bussen i en och en halv timma extra..
Men man får ju i alla fall vara glad att det händer något.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!