Lättnad

Den nya handläggaren på AF var jättetrevlig. Man förstod ju varför de valde honom att jobba med ungdomar. Han var väldigt lättsam, rak, ärlig och schysst. Jag är helnöjd.
Dessutom märktes det att han faktiskt brann för sitt jobb och tyckte det var kul.. och det behövs ju verkligen på AF. Jag menar, det känns ju inte jätteroligt som arbetssökande att komma till en handläggare som skulle klanka ner på en situation man redan är missnöjd med. Man behöver inspiration och motivation.

En ny handlingsplan fick jag idag och instruktioner att börja söka praktikplats i Varberg. =) Jag måste bara komma på vart jag skulle vilja praktisera.. handläggaren sa att det ger möjlighet att utforska yrken som man kanske funderat på att läsa vidare till, men inte visste riktigt hur det funkar.. och genast börjar min hjärna arbeta på högvarv.. Ska jag kanske försöka få praktik på ett bibliotek - eftersom jag faktiskt en gång ville bli bibliotekarie och fortfarande tycker det vore intressant?? Ska jag försöka få praktik på en krog eftersom jag vill öppna eget en dag?? Eller ska jag..

Men men: Jag sa ju att jag skulle ta helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!