Kvällen

Ikväll har jag stickat framför TV:n.. stickat och varit social med svärföräldrarna.. Jo, för så är det här - framför TV:n är man faktiskt social. De tycker om att prata här.. och TV:n får inte så mycket uppmärksamhet egentligen.. Rätt skönt att sitta och prata, samtidigt som man har stickningen att pilla med.. annars tror jag att jag skulle fått spader. Jag måste pilla med något..
Men sen tog stickningen slut och jag satte mej och läste istället.. och kollade Facebook.. och lyssnade på ungefär tre och en halv låt på Spotify.. Sen läste jag lite till, men nu la jag ner boken för dagen.. tror jag ska sova..
Jag saknar Suzi.
Kunde varit jag?? Nä.. boktokig är jag i perioder och galen i katter har jag varit i över ett år nu.. men där slutar nog likheten.. jag är jag.. och glad över det =) .. dessutom hatar jag att sitta i skräddarställning. Jag får ont i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!