Kort uppdatering:

Nu är jag "hemma" igen.. i Småland då.. hos föräldrarna.
Festen i fredags var väl inte någon höjdare. Den började dåligt och sen hämtade den sej inte riktigt för min del.. vi åkte hem rätt tidigt.
I lördags var vi hemma hos svärföräldrarna och i söndags åkte vi tillbaka.. jag till Strömsnäs och Linus till Varberg.

Morsan skulle hämta mej på tågstationen, men istället kommer Bim och överraskningshämtar mej!! Hon hade ringt morsan och frågat om hon fick hämta istället =)

Suzi blev glad när jag kom och igår sprang hon efter mej som en svans hela dagen.. hon var väl rädd att jag skulle försvinna igen.

Nu ska jag i alla fall fixa i ordning mej lite och gå ut på altanen med en kopp te och läsa. Suzi får också följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!