Högen med olästa böcker välter snart..

Jag var jättesur innan.. men så såg jag en dokumentär om tankekraft, och nu vill jag inte vara sur längre.. Karma.

Klickade precis hem lite fler böcker. Linus bad mej beställa två böcker åt honom och jag själv ville ha en stickningsbok. En pocketbok av Mia Skäringer råkade trilla in i varukorgen också. Ooops..
Nu måste jag dock lägga band på mej. Jag har en STOR hög böcker som bara väntar på att jag ska läsa dem. Och skulle de mot förmodan ta slut när jag nu är hemma så har faktiskt mor och far en stor bokhylla jag kan rafsa runt i också. Böcker har aldrig varit en bristvara hos familjen Eliasson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!