Friday on my mind.

När jag klev upp idag var jag så glad för att jag kunde dricka mitt kaffe till flera nya avsnitt av serierna jag följer.. trodde jag, ja!! Flera av serierna jag följer har tagit paus.. jag trodde det bara gällde vid Oscarsgalan, men tydligen var det längre.. så 2 veckor till för just dessa serier =/ Tur att det inte gäller alla serier i alla fall. Jag kommer fortfarande kunna dricka mitt morgonkaffe till serier några dagar i veckan.

Idag är det fredag och vi ska på popquiz på R1.. jag har hört ryktas om riktigt fina priser om man är bäst i tre deltävlingar, så självklart måste vi vinna.

Övrigt: Brorsan tyckte lite synd om mej igår och ville så gärna muntra upp mej nu när jag bor hemma igen.. så han spelade in en liten film till mej där man bara ser hans torso och han vickar på bröstmusklerna i takt med Beethovens nionde symfoni. Jag skrattade så jag grät.
Och nej, ni får inte se filmen. Sorry.. Jag tänker alltid spara den dock.

Good shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!