Får jag ta helg nu??

Självklart missade jag precis den tidiga bussen, men nu är jag i alla fall hemma med en kopp kaffe i handen.
Det var inte mycket som sades på mötet som jag inte redan visste, men pappret jag skulle skriva på är påskrivet och nu blir det att köra på som vanligt tills min handläggare kallar mej till möte igen.

För tillfället sitter jag och fryser och gäspar.. funderar starkt på att ta en powernap med min gosiga filt över mej.. och med tanke på hur trött jag är och med tanke på vad de sa på AF - att vara aktiv arbetssökande är som ett heltidsjobb - så undrar jag om jag får ta helg redan nu??
Även om jag bestämmer helt själv hur jag vill spendera mina dagar så känns det ändå rätt skönt med helg.. på något konstigt sätt.. men det är väl mest för att familj och vänner också är lediga då.. och så har man trevligt, umgås och är vaken länge. =)

Övrigt: Nyfärgat hår är inte alls fint.. speciellt inte när man färgar det svart.. min hårbotten är svart och det ser därför ut som att jag har en peruk på mej.. dessutom är det så lent nu att jag får inte upp någon volym i håret.. Dagens I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!