Dyngkåt och hur helig som helst

Varför har jag inte fått upp ögonen för denna boken tidigare??
Jag klickade hem den sist jag beställde böcker och har läst lite i den nästan varje dag sedan dess.
En väldigt ärlig samling krönikor och blogginlägg hämtade ur Skäringers vardag. Inget förfinat här inte, utan en stor blandning av humor och allvar. Det är ingen feel-good-bok. Den är en feel-bok. Klart man får känna, klart man får vara den man är och inte ska man behöva be om ursäkt för det. Det är nog det jag skulle säga är essensen av denna bok.

Jag gillar denna typen av böcker.. små texter att läsa lite då och då.. på bussen eller när man inte har bättre för sej.. något litet som sätter igång tankeverksamheten utan att bli för tungt.

Man ska nog inte läsa hela boken i ett kör dock.. då förlorar den sin charm. Ta en eller två texter om dagen, då räcker boken lääänge.

Jag fick tag i den för en väldigt billig peng, och den var mer än värd det. Läs den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!