Dagarna går..

Jag vet inte riktigt vad jag gjort de senaste dagarna.. inte så mycket..
Imorgon blir det dock andra bullar. Jag ska försöka komma upp i tid, dricka mitt morgonkaffe till någon bra serie och leta jobb.. sedan drar jag och morsan till Markaryd och handlar inför helgen. Linus kommer ju hit imorgon och så bjöd jag hit Bim också. Vi ska göra egen sushi =)
Så har jag och Linus pratat om att gå på lite second hand till helgen. Vet inte riktigt vart vi ska åka dock..
Och nästa vecka åker jag med Linus till Varberg i några dagar innan vi drar vidare till Vänersborg och hälsar på svärföräldrarna. Svärfar fyllde ju 55 för inte så länge sedan, och jag har inte grattat i egen hög person än. Sen vet jag inte när jag senast var där heller.. i julas kanske??
Jag behöver nog lite miljöombyte med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!