Stuck in the middle with you..

Alltså.. jag har jättemycket att berätta, men samtidigt ingenting.
Midsommar var bra, helgen som var befann jag mej i Varberg.. och nu till helgen kommer Pedersen hit.. planerna är bara att dricka öl - hela helgen.. och nästa helg ska jag på fest på jobbet. Det blir nog intressant. =)
Annars är det bara jobb, jobb, jobb och åter jobb. Och det är väl inte så många guldkorn där förutom arbetskamraterna - toppengäng!! Det är väl de som gör att man pallar med jobbet egentligen..
Nej, jag har egentligen inte så mycket att berätta.. jag har fullt upp hela dagarna med jobb i veckorna och olika aktiviteter under helgerna, men ändå känns det som att livet stannat av. Jag vill flytta. Nu. NUUUU!!
// Live long and prosper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!