Helg!!

Fy fan vad gött med fredag!! Det har varit en rätt okej arbetsvecka ändå, men damn, jag behöver lite helg!! .. inte för att jag gör något speciellt, men det är skönt ändå..
Det blev väldigt konstig och obehaglig stämning på jobbet idag någon timma innan jag slutade dock.. något hade hänt, men ingen av oss i gruppen fattade vad..Nej, det är nog inget att oroa sej för. Vi är inte många kvar nu, men vi är en bra grupp. Det vore synd om vi tappade ännu fler mot slutet.
Då vi började var vi nog totalt 30 pers i vår grupp + den som kom efter.. Nu är vi tio typ.. Men det är bra folk som är kvar.. jag trivs med gruppen.
Hursom: Då jag kom hem fixade jag lite i huset och sedan tog jag en promenad. Sedan kollade jag på War Horse och nu glor jag på Mia & Klara. Fy fan vad kul det är!! Det känns som att jag och Pedersen skulle vara precis en sådan duo om vi umgicks 24/7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!