Firmafesten

Firmafesten i lördags var rätt rolig faktiskt. Alla var apfulla - inklusive jag. Vår grupp var definitivt den roligaste i alla fall. En snodde mikrofonen från en av cheferna och höll tal, en annan fick upp alla på dansgolvet, en lurade i vår chef att hon var swinger och lilla jag ringde upp chefen senare på kvällen och skrek att han var en jävla partypooper med min arga kofösarröst.. kanske inte det smartaste.. och när jag ändå hade paraplyet uppkört i röven gjorde jag det värre genom att efter samtalet skicka honom ett sms som upprepade vilken festdödare han var samt att han egentligen inte var vår chef och avslutade med "Oh yeah!! Kanja said it!!"
Som min bror så fint sa: Är man rutinerad så tar man med sig en cyanidkapsel då man är ute och festar ty förr eller senare slår ångesten in..
Idag när jag kom till jobbet verkade det som att jag inte skämt ut mej på tok för mycket i alla fall.. men jag hade nog fan lämnat ett bestående intryck.. och arbetskamraterna och "chefen" diskuterade och skrattade lite åt mitt plötsliga utbrott.. och det är klart det var otippat.. jag är ju rätt tyst annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!