Update ang. familjefotot

Nu verkar vårt familjefoto vara klart.. kanske att brorsan pillar lite extra med vissa småsaker.. men åh, vad nöjd jag är!!
Det ser verkligen sådär snobbigt, kallt och stelt ut. Älskar himlen också. Dan undrade om jag också tyckte den var åt helvete - but i lööv it. Den ser olycksbådande ut, och det ser ut som att vi bor i en Tim Burton-film.

Notera att min tatuering är borta också!!
Dels tänkte jag att överklassdamer är nog inte tatuerade.. och dessutom är min tatuering långt ifrån klar (och för tillfället har jag väl lite ångest över att den inte är färdig.. mest kanske för att jag inte tatuerat vidare på länge.. jag vill fixa endel runt axeln först - och sedan fortsätta runt armen och ner.. planen är att jag ska fortsätta snart.. men det har jag å andra sidan sagt flera gånger innan..).
Jag vill nog inte ha dokumenterat hur tatueringen ser ut idag på en bild som jag ska framkalla på canvas och som ska hänga på väggen ett bra tag!!

Jag trodde faktiskt inte bilden skulle bli såhär bra!! Nöjd som faen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!