Snö

När jag steg upp idag så snöade det minsann och det snöar fortfarande.. jag vet inte vad jag tycker.. jag blir glad när det blir liite ljusare ute, men samtidigt vill jag inte ha en massa snö..
Tydligen så snöar det en massa därhemma också. Mamma och pappa mailade bilder från när de var ute med Suzi idag.
Om en dryg vecka är jag hos henne igen. Och om en dryg vecka kommer Linus till Strömsnäs också och vi har en massa skoj inplanerat =)

Sen är ju mina föräldrar som de är.. det är precis som de tycker att en katt i koppel är fel, men eftersom vår katt går i koppel så kan man ju göra andra grejer fel också, så de blir rätt.. haha.. ni fattar nog hur jag menar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!