Rullar tummarna

Idag är en seg dag.. jag kom upp i vettig tid, drack kaffe, gjorde mej i ordning, rullade tummarna, satte igång musik och plockade lite i lägenheten, rullade tummarna, fnissade då "Don't fear the reaper" spelades och tänkte på Christopher Walken med "MORE COWBELL!!", glodde på dataskärmen (Facebook var uppe, men jag bara satt och stirrade) och rullade tummarna..
Sen tänkte jag att jag lika gärna kunde utnyttja min rastlöshet och tristess till fullo och diskade upp disken.. jag överskattade dock diskberget - det var inget berg alls och jag blev klar jättesnabbt..
Så nu rullar jag tummarna igen.. What to do??

Ikväll ska förhoppningsvis jag och Sandra hitta på något.. och imorgon kommer morsan hit.. så det är nog inte så länge till jag får ha tråkigt. =)
På söndag flyttar jag härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!