PET HEAD

Jag har ju glömt att berätta!! Nu i mellandagarna beställde jag PET HEAD-schampo till Suzi. Det är ett torrschampo (hon gillar ju inte vatten som så många andra katter) som luktar blåbärsmuffins.
Då Suzi var "nyduschad" luktade hon verkligen jättemycket i ett dygn. Men efter det så luktade hon lite svagare - och nu en halv vecka senare luktar hon fortfarande svagt blåbärsmuffins och det luktar sååå gott.
Jag tyckte det var riktigt bra och pälsen är fin. Fast Suzi har alltid mjuk och gosig päls dock..

Jag har inte testat kattschampo tidigare, men blev positivt överraskad av detta. Nästa gång kanske vi testar ett nytt schampo, men vi får se. Det vi köpte kommer ju att räcka ett bra tag.

Något annat imponerande var leveranstiden. Jag fick hem det supersnabbt (inom en dag) och med i paketet kom lite godis till Suzi också som hon mumsade i sej på nolltid!! Sådant uppskattas.
Supercat är helt klart en butik jag kan rekommendera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!