En tur på stan..

Jag och Sandra gick på stan idag. Jag ville mest ut ur lägenheten samt gå på Systemet inför morgondagens utgång..
Dock är det ju alltid kul att gå och titta i andra affärer, och trots att det är helt idiotiskt att köpa pynt när man är mitt uppe i en flytt, så kunde jag inte hålla mej. Jag köpte en liten krona som man kan sätta ljus i för ynka 60 kronor på Boulevard. Jag kommer sakna den affären!! Jag köpte också en termosmugg på Åhléns i den gräsligaste färg jag kunde hitta. Jag tror att denna muggen är bättre än den jag köpte på Claes Ohlson.. time will tell.

Och så fick jag hem posten som Jonas var bussig att hämta åt oss i mellandagarna.
Jag blev glad för ett julkort jag fick. Det hänger på kylskåpet nu. Så man blir lite glad när man springer runt här i röran ;)
Sandra ville nog slå mej så mycket som jag snackade om kortet då vi gick på stan ;)

Kommentarer
Postat av: Anki
2012-01-13 @ 08:47:43 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Haha du skojar med mig, fick du julkort av montazami? :) Coolt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!