Designbekymmer

Igår upptäckte jag att min design på bloggen försvunnit. När jag skulle fixa till den igen så fanns inte sidan jag hittat den på kvar.. fuck..
Imorse när jag gick upp gjorde jag kaffe och tänkte bara ta någon enkel design från blogg.se tills jag hittade något bättre - men vissa designer var, faktiskt, skitfula hur enkla de än var.. och på andra tyckte jag att bredden på inläggen var för kort och flera bilder jag lagt ut i tidigare inlägg syntes bara till två tredjedelar. Det måste ju se vettigt ut^^
Sidopanelen hamnade ofta under alla inläggen, och så ska det ju inte heller se ut..
Jag försökte flytta alla mina inlägg till wordpress istället - men det fungerade inte..
Två timmar senare hittar jag äntligen min design som jag haft nu ett tag. Och den funkar!! Så nu hoppas jag att den inte försvinner igen =)

Jag är ingen expert på bloggdesigner och kommer förmodligen att anlita någon i framtiden som fixar en fin åt mej.. men tills dess duger min tjusiga gratis-design.. trots att jag faktiskt inte har någon sådan mobil, jag läser inte cosmopolitan, är inte blondin, använder inte läppglans och har mjölk i mitt kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!