Dagens I-landsproblem..

Postis-Per knackade på idag och hade med sej ett paket och ett brev. Paketet var från Adlibris och innehöll två böcker ur True Blood-serien. När jag öppnade det blev jag lite putt för, trots att böckerna är samma serie som jag har sedan innan (med bilder från TV-serien på framsidan), har de ändrat storleken på den senaste boken!! Sådant gör att jag får lite ont i ögonen.. det blir inte bra i min framtida estetiskt tilltalande bokhylla ju!!

Brevet var från CSN och innehöll detta årets inbetalningskort för återbetalning av lån. Jag kan glädja mej åt att vid 47 är jag skuldfri!! Då blir det fan fest.
Jag har knappast de största studieskulderna i Sverige och ångrar inte att jag pluggat och tagit studielån.. Jag tog den långa vägen för att få min gymnasiekompetens och trots att folk inte var så förtjusta över att jag hoppade av gymnasiet i trean (två gånger!!) så var det rätt för mej. Det blev bra till slut. Jag har samlat på mej oerhört många minnen, vänner och, såklart, erfarenheter under dessa åren. Nej, jag ångrar ingenting.


Bildbevis: Mina tidigare böcker är i samma storlek som boken till vänster..

Kommentarer
Postat av: Gabby
2012-01-22 @ 08:44:58 URL: http://gabbyjohansson.wordpress.com/

Det är så irriterande när det händer! Det är som när man samlat på en serie i pocket och så får man en inbunden del i present, det ser så fel ut i bokhyllan ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!