Bastubad

Idag kom Bim hit och vi bastade. Det är en onödig lyx kom vi fram till, men ack så bra när man är sjuk!!
Jo, mina föräldrar har en bastu.. en tvåmanna.. jag kommer nog aldrig att glömma festen då jag råkade nämna att vi hade bastu och vi klämde in oss sju stycken i den!! Trångt och mysigt!!
Men idag var det bara jag, Bim och några öl. Gytt.

Imorgon ska jag fixa det sista inför resan tillbaka till Karlstad. Suzi kommer att stanna här..
Och på lördag åker jag.. sen blir det packa, packa och åter packa innan folk kommer och hjälper till med flytt och lite städning..
Jag ska också försöka hinna med att ta en öl med f.d. jobbarkompiar innan jag drar från stan och såklart måste jag umgås lite med Sandra. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!