Uppe med tuppen..

Ugh, det var jobbigt att kliva upp ur sängen idag.. jag kom hem vid halv två igår - satt hos grannen och kollade på TV. Och idag skulle jag upp och tvätta vid 7.
Linus kom hem strax efter 6 och fixade kaffe och grejs innan han väckte mej. Jag var allt annat än charmigt nyvaken när han petade på mej.
Jag kom bort till tvättstugan såsmåningom och nu har jag fixat lite grejer på datorn.. som att söka några jobb. Har ni någonsin varit med om att ett företag vill att man kompletterar sin ansökan med en video på sej själv?? Jag hoppade över det steget..

Idag kommer jag nog ha fullt upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!