SNÖ!!

Idag när jag vaknade så snöade det<3 Igår när vi kom hem till Varberg var det bara lite snö mellan grässtråna, men nu!! Nu börjar det minsann likna något. Till och med så jag förmodligen får bort till arbetsförmedlingen imorgon. Jag vågar inte cykla i snö - även om ingen annan verkar bry sej om halkan här..
Idag har jag minsann varit flitig. Jag har tagit tag i nästan allt jag inte hunnit i helgen. Jag har sökt jobb, redovisat mina sökta jobb för AF, läst igenom allt material inför mötet imorgon samt förberett och plockat ihop det jag skulle ha med mej, gått och handlat, snackat med mor i tele, plockat och organiserat bland julpyntet, fixat klart alla julkort som ska skickas och såklart har jag också hunnit kolla lite på mina serier. Mein gott vad spännande det är i Walking Dead. Jag hoppas på det bästa och väntar med spänning tills februari - då det börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!