Julstressen

Jag var jäkligt effektiv igår, men så gick jag upp tidigt också.. framåt tidiga eftermiddagen tog energin slut och jag var tvungen att ta en powernap då vi skulle på popquizen på kvällen. Denna gången följde även Jonas med =)
Jultema kändes som vår grej, men trots att vi kunde Taube, Ainbusk, Lasse Stefanz, Leif Loket Olsson, Busungarna, Nordman, Slade, The Pogues, Bobby Gandalf, Bing Crosby m.fl. så gick det inte vägen =( För en gångs skull var jag ju tämligen övertygad om pallplats!! Maybe next time..
 
Idag vaknade jag rätt tidigt och gick för en gångs skull upp direkt då jag vaknade!! Till och med innan klockan ringde!!
Vi har kollat på julkalendern och tagit det rätt lugnt.. nu ska jag i alla fall göra mej i ordning. Vi ska till Jonas & Jeanette om en stund och käka, sen ska jag kila bort till jobbcoachen, gå på stan och slutligen ska vi till Göteborg och träffa svågern med familj.
Jag känner mej stressad..
I perioder gör vi verkligen ingenting, men annars har vi fullt upp - på julen har vi alltid fullt upp. Jag ville fira julen här med familjen för att slippa åka runt en massa, men det blir en massa "åka runt" ändå. Dessutom har vi en massa grejer att fixa här hemma med inför själva julfirandet.
Vid nyår har vi planerat en trip till Vänersborg och Trollhättan sedan långt tillbaka i alla fall - och det är den sista inplanerade resan på ett tag. Linus och bandet ska spela in till deras nya singel och så blir det väl fest där med. Men efter nyår ska jag minsann ta "semester". Jag vill ligga på soffan och inte göra någonting i ett år typ.
 
Förkylningen börjar försvinna förresten^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!