Julstress

Nu börjar jag känna mej smått stressad inför julen. Denna julen kommer vi fira hos oss. Det blir rätt lugnt - Linus jobbar eftermiddag på julafton, men han hinner nog med lite julfirande i alla fall. Mamma, pappa, brorsan och mormor kommer också upp.
Det jag är mest stressad över är nog julmaten. Jag vet knappt vad man har på ett julbord!! Men mamma och mormor tar också med sej lite grejer, så jag behöver inte göra allt själv..
Jag har fortfarande några julklappar att slå in och en himla massa småfix att göra. Dessutom kommer vi vara rätt upptagna med andra grejer denna veckan med, så tiden räcker inte riktigt till känns det som..
 
Men det löser väl sej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!