Julhemlisar

Idag tog jag och Linus lite sovmorgon. När vi väl kom upp ur sängen drack vi kaffe och kollade på julkalendern. Jag måste säga att jag är mycket positivt överraskad av årets julkalender. Min favorit är, och har alltid varit, Mysteriet på Greveholm. Jag var mycket skeptiskt till en uppföljare - men för att vara en uppföljare måste jag säga att den håller måttet!!
Linus stack sedan till jobbet och jag stack in till stan för att fixa julhemlisar.. hoppas resultatet av mina mödor blev bra i alla fall.
När jag kom hem för en stund sedan fick jag gå runt och leta efter Spock. Han var som bortblåst!! Jag kollade till och med i trapphuset - om han smitit ut.. men så hittade jag honom till slut - han låg och sov i en garderob.. puh!!
Nu ska jag kolla på mina serier (bajs att serierna jag följer tar halvsäsongsuppehåll nu..).. sen ska jag väl slå in lite paket och kanske käka något!!
Yeah, I was there!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!