I Vänersborg..

Juldagen var jävligt chill. Vi åt rester, umgicks, spelade TP och såg Ett Päron till Farsa Firar Jul.. Och på annandagen så stack mamma, pappa och mormor.
Linus köpte en ny TV på mellandagsrean =) Så vi behövde inte använda tjockisTV:n så länge.. Nya TV:n har 3D-funktion vilket jag suttit och lekt med - självklart med "solbrillor" på.
Annars tog vi det lugnt på annandagen.
Igår drog vi till Harry's och käkade med Jimmy. Sjukt gott. Sen skulle Linus till jobbet, men jag och Jimmy drog till Black Pearl och lyssnade på liveband istället. Och efteråt kollade vi på konserter på DVD. Jag försökte få Jimmy att intressera sej för musikal också, men jag tror inte jag lyckades..
 
Just nu är jag i Vänersborg. Vi åkte i eftermiddags och har inte gjort många knop hittills. Linus skulle egentligen spelat in idag - till TRIALs nya singel, men det blir av imorgon istället. Och tur var nog det - eftersom han blivit förkyld och febrig. Återstår dock att se om han kan spela in imorgon eller inte..
Imorgon blir det lite julfirande här med.. det var tråkigt att höra när svärföräldrarna berättade att de inte firat jul alls i år - de var helt ensamma också.. ingen julklappsutdelning (paketen ligger fortfarande under granen) och ingen julmat.. de såg på TV typ^^. Så vi får la lägga manken till och se till att det blir juligt imorgon istället =)
Vi ska vara i Vänersborg tills efter nyår. Nyårsafton ska firas med Linus band och sedan blir det nog någon extra dag här innan vi sticker hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!