En fullspäckad dag..

Nu har vi landat härhemma igen.
Lunchen hos Jonas och Jeanette var superb!! Riktigt gott.
Sen bar det av till jobbcoachen, Jeanette var snäll och skjutsade mej.
Väl hos jobbcoachen satt vi och visste inte vad vi skulle göra dock.. just angående utbildningen så har vi inte alla fakta - och vet inte vad vi ska lägga fokus på i coachningen.. så vi sa att vi ses den 4:e januari och ser hur läget ser ut då och behövs det så får jag något extra möte hos henne efter att "kontraktet" gått ut - och det kändes vettigt.
Hon sa att jag kunde få en kopp kaffe för att fördriva tiden, men jag skulle ändå gå en runda på stan och leta julklapp till mormor och försenad födelsedagspresent till morsan.
Efter en stund kom Linus och joinade och då vi var klara på stan stack vi till Göteborg där svågern bjöd på hamburgare. Jag var redan mätt efter lunchen, men åt glatt ändå. Deras yngsta dotter (4 år) var ovanligt pratglad och jag fick höra diverse roliga historier om bloddrickande fladdermöss, fick hela julkalendern återberättad, byggde lego, fick höra på alla låtarna hon sjungt i luciatåget m.m.
Linus kollade på mej och Matilda där vi pysslade, pratade och lyssnade (i alla fall i mitt fall) och sa att jag borde jobba med barn. Meeen - nej.
Jag gillar ungar, gillar att busa och skoja och stöka.. men jag skulle inte vilja jobba med det. Oh nooo.
 
Nu blir det väl chill resten av kvällen.
Skönt att vara hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!