En fisk till Kanja..

Jag och Linus var och handlade idag. Linus skulle hämta ut något paket med och utlämningsstället låg precis vid zoobutiken - så vi stack in och kollade på fiskar.
Linus köpte några kardinaltetror och en mal. Jag hittade en babyrosa kampfiskhona som jag köpte. Arya kallar jag henne - som den nörd jag är (Game of Thrones). Hon är astuff även om det inte ser ut så..
Undrar hur många som döper sina fiskar.. jag har namngett flera av dem..
Tetrorna fick väl akvariet att lysa upp en gnutta i alla fall, men än är det inte så färgglatt som jag tror Linus tänkt sej det.. han har nog tänkt ha fler växter med och någon gång ska väl de förbenade rötterna sjunka med..
 
Akvariet står i ett mörkt hörn - så det kvittar hur vi tar kort på det, det blir ändå inte riktigt bra..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!