En fika..

Idag stack jag och Linus till Jonas, Jeanette och deras dotter Elliotte på fika. Vi satt bara och tjötade och drack kaffe i några timmar - Elliotte pratade mest. Go unge!! Detta var andra gången jag träffade henne - förra gången var hemma hos oss.. då var hon lite blyg i början, men det släppte snabbt. Idag när vi kom hem till dem stod hon och väntade på oss och ropade ut våra namn när vi kom - jojomen, hon har till och med lärt sej mitt namn (smart unge.. inte ens tre år gammal!!). Hon frågade efter katterna som hon lekte med när hon var här och så gav hon mej en kram när vi gick. Linus fick ingen ;)
Nu står Linus och gör glögg inför helgens glöggfest och jag håller på med jobbsök - imorgon ska jag till jobbcoachen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!