Det är..

.. ungefär ett år sedan jag började sticka nu.. Det första projektet var en halsduk till brorsan.. sedan dess har det blivit en massa kul. Farfar skickade ju mej famors gamla stickor med. Farmor var grym på att sticka.. hade hon levt idag hade jag bett henne att hjälpa mej med tekniker och att läsa mönster och sånt.. nu får jag lära mej själv.. men jag blir bättre på det i alla fall!!
Just nu kämpar jag ju på med julkulorna som är lite pilliga.. men de blir rätt fina. Bilder kommer inom kort!!
Fick med mej ett gäng stickningsmönster från svärmor också. Nej, hon stickar inte, men hon läser sådana "dam-tidningar" med stickningsmönster i..
Bild från första projektet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!