Dagens agenda..

Jag har inte kommit igång riktigt för dagen än.. sitter och dricker kaffe, kollar på Discovery och försöker bli levande.
Jo - nu har vi en tjockisTV och jag är svinigt glad över detta. Jag ser mej inte som TV-beroende, men det är fan gött att ha TV när Linus är på jobbet och en annan inte har ett jota att göra.^^
 
Så fort jag vaknat tänkte jag fortsätta att fixa här i lägenheten inför jul. Det är en himla massa småsaker att göra.. slå in de sista paketen, tacka folk för julkort vi fått, laga Jansson, organisera i kylen och sånt..
Imorgon gör jag större grejer som att dammsuga, torka golven och fixa till katternas päls.. fast deras päls är inte så betungande, jag ska inte schamponera och hålla på.. bara borsta och rolla (klädroller funkar skitbra - och katterna älskar det!!).
 
Jag kollade min mail innan med och blev överlycklig då jag fått mail från posten idag att mina skor kommit fram. Hoppas Linus vill köra bort till Coop sen efter jobbet. Me want my shoes.
 
Nej, nu har jag druckit upp kaffet. Jag får ta och hyda till mej och sen börja greja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!