AF förvånar!!

Hemma från mötet nu.. om jag gick dit med tunga steg gjorde jag minsann inte det på vägen hem. Fy fan vilken trevlig handläggare jag fick nu.
Hon frågade vad jag ville göra i framtiden.
"Jag vill öppna en krog.. därför har jag pluggat företagsekonomi. När jag får jobb tänkte jag jobba stenhårt och få ihop pengar till en bartenderutbildning och sedan fortsätta på det spåret."
"Jahaa.. en krog.. bartenderutbildningar kan vara rätt dyra.."
"Den jag kollat på kostar nästan 30 000.."
"Men vi har bartenderutbildningar i Halmstad. Man utbildar sej först till servitris och sedan bartender. Kötiden är rätt lång, men vill du så kan vi sätta upp dej på kölistan redan nu och spara 30 000."
Fy. Fan. Vad. NAJS!!
 
Så nu står jag och väntar på utbildningen.. annars är allt som vanligt en månad framöver.. jag går hos jobbcoach en gång i veckan och söker jobb hemifrån.
I januari ska jag till AF igen och så ska vi se hur det ser ut med kötiden och om jag kanske får ha någon annan aktivitet undertiden jag väntar..
 
// Klaad Kanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!