Festivalhelgen:

Fy fan vad roligt jag hade det!!
I fredags bastade vi, grillade och drack öl. Lite musikquiz och trevligheter blev det också.
På lördagen fick vi öl på sängen till skönsång av Pedersen, Bim och Josef. Sen bar det av ner mot R1 och den traditionella ölfrukosten!!



Sen drog vi vidare till biblioteket där jag, Pedersen, Linus och Josef anmält oss som två lag till en frågesportstävling:
Denna bilden är tagen strax innan en i motståndarlaget kallade oss för feminister (för att de fick frågan när kvinnor i Sverige första gången fick delta i Riksdagsvalet, kunde inte den, Erica kunde frågan (1921) och jag fyllde i med "Och rösträtten fick vi 1919.."
Vi kämpade bra och fick många tanters hakor att falla, men tyvärr räckte det inte ändra fram.. vi fick rosor i alla fall och delad tredjeplats.
Sen hittade jag en häst i parken utanför. "FÅR MAN KLAPPA!?!?" och så sjöng jag Amazing Horse.
På kvällen var det som vanligt förfest innan kvällsfesten på altanen hos föräldrarna. Pappa målade Josefs naglar..
Sen bytte de plats för att måla naglarna på andra handen:
Det dracks öl i för små glas:
Sen drog vi ner till kvällsfesten. Jag dansade röven av mej och försvann således några timmar. Jag fick dock höra att jag blev bjuden på 3 öl!! .. Här skymtas jag dock i högerhörnet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!