Aktiviteter med jobbet

Det var en skitdag på jobbet idag.. ser verkligen inte fram emot resultatet imorrn. Jag kommer få pisk för dåliga resultat.
Då jag kom dit var gruppchefen tillbaka från semestern. Hon lyckades övertala mej att dra med arbetskamraterna och bowla imorgon efter jobbet. Hon skjutsat mej faktiskt både dit och hem. Schysst!!
Fast jag måste erkänna att hälften av anledningen till att jag ville med var att jag fick löfte om att kompa sista halvtimman imorgon ;)
Sist jag bowlade var i Alingsås för ett jävla bra tag sedan.. då hade jag precis fått min gymnasiekompetens och var skitglad.. då drack jag dock, men med tanke på att det är en jobbdag på fredag också och att chefen skjutsar hem mej vågar jag nog inte dra i mej ens en öl.
Folket på jobbet pratade också om grillningen hemma hos mej den sista augusti. Kul att alla verkar på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!