Missnöjd och förväntansfull.

Imorgon är det sista dagen på utbildningen, sen börjar vi ta emot samtal. Blir pirrigt. Dessutom känner jag inte mej så säker på programmen och hur vi ska göra.. jag hoppas verkligen på lite uppgifter och genomgång imorgon.

Sen är jag lite putt också. På jobbintervjun innan jobbet sa jag att jag behövde vara ledig v. 28 och de svarade att de skulle kolla om det var OK för företaget jag ska vara på. När de ringde och sa att jag fått jobbet frågade jag om de kollat med ledigheten också. Jag fick ett rätt dumt svar.. först tystnad och sedan "Nej.. det har jag faktiskt inte gjort.." Okeeej?? "Men jag kollade med vår chef och det var okej.. Men jag kan slänga iväg ett mail till dem och höra." Ja, tack.
Sen när vi skulle skriva på anställningsavtalet sa detta bemanningsföretaget att ledigheter kollade vi med företaget vi jobbade på och var det okej för dem så var det okej för bemanningsföretaget. När jag skrev på avtalet frågade jag denna tjejen (en jag inte träffat innan) om de hade fått besked om v. 28. Hon sa att hon skulle kolla upp det och återkomma. Ja, tack.
Men inte ett ord har jag hört och det har gått en vecka. Igår mailade jag och frågade - men har inte fått något svar.
Om man lägger till incidenten med den inställda arbetsintervjun (se inlägg längre ner) så fattar man nog hur oprofessionella de verkar. De sätter ju mej i en jävla obekväm sits^^
Men nu släpper jag det och ser om de hör av sej imorgon. Annars slänger jag väl iväg ett mail till.

Jag ska gå och lägga mej nu. Är väldigt trött och bör vara väldigt utvilad imorgon för efter jobbet drar jag och Bim till Växjö för spelning, härligt umgänge, öl och dekadens. Kommer bli toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!