Lägenhet - check!!

Jovisst, självklart fick vi lägenheten. Känns toppen. Nästan 60 kvadrat, första plan med liten uteplats (balkong+gräsmatta.. eller något.. Linus försökte förklara, men jag fattade nog inte helt..). Helt klart en överkomlig hyra får vi också. Vi tror iofs det blir förhöjd hyra eftersom de ska fixa lite i lägenheten, men med hyran nu tål man en höjning. Vatten och värme ingår också.
Ca 2,5 km från centrum och närmare till havet. Härligt!!

Den är vår från och med första juni. Jag kommer inte flytta dit direkt, men jag kommer ju försöka vara där några helger innan jag flyttar dit i alla fall. Och jag vill ju också vara med och flytta in och packa upp allt!! Kommer bli svinkul. Längtar så in i norden.


Allt löser sej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!