Jobbintervju

Oj vad trött jag blev.. dagen började lite sådär.. mina nycklar hade försvunnit och när jag hittade dem och gick ut till boden för att ta cykeln hade kedjan hoppat av. Konstigt att den bara hoppar av sådär^^
Jag fick gå ner till byn för att köpa cigg och när jag kommit 100 meter från huset ringde min mobil.
Min mobil har inte funkat sedan i fredags kväll - man kan ringa till den ibland, men den ringer av så fort jag svarar.. så jag lät den ringa och fick sedan sms om att någon talat in på röstbrevlådan. Efter många om och men kunde jag lyssna av meddelandet och det var en tjej från ett bemanningsföretag som ville boka tid för jobbintervju.
Jag ringde upp henne från hemtelefonen och hon ville att jag skulle intervjuas redan imorgon.
Konstigt nog är intervjun i Älmhult - trots att företaget intervjun gäller ligger i Strömsnäs.
Klockan 10 ska jag vara på intervjun i alla fall, men jag är där redan klockan åtta.. busstiderna här alltså^^
Jag får ta med mej en god bok och läsa när jag sitter och väntar. Förhoppningsvis är det fint väder, för jag vill inte bli mer förkyld..
Nervös är jag också. Men som jag alltid säger: Även morgondagen har ett slut. Och jag ska absolut göra mitt bästa på intervjun.

Och får jag jobbet så tar jag det glatt. Utfyllnad av CV:t och pengar i plånboken liksom^^ Sen när jag och Linus får lägenhet kan jag behöva lite pengar också. Vi har ju lite planer på hur det ska se ut och vad vi vill ha.

Imorgonkväll kommer jag, hur det än går, vara glad. På torsdag fixar jag och Bim inför helgen och på fredag drar vi till Kääälmääää.

Break a leg, Kanja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!