Happy face

Idag klev jag upp rätt tidigt för att vara jag. Jag drack mitt kaffe, kollade på några serier och läste litegrand. Jag fick deklarationen gjord också och ett viktigt brev postat. Så skönt när man fått sådant gjort!!
Bim kom förbi på snabbkaffe för ovanlighetens skull. Nej, inte sådant "näskaffe" som man bara rör ut i varmvatten. Riktigt kaffe, men bara två koppar. Vi pratade lite kort om helgen, men de slutliga planerna och förberedelserna fixar vi på torsdag. Bim fyller nämligen 25 i helgen och vi ska fira detta hos min käre bror i Kalmar.
Ska bli jättespännande att åka och hälsa på honom. Jag har inte varit i hans lägenhet än och vi har inte träffats sedan nyår!!

Sen är jag inne i en ny Star Trek-period nu.. jag glor igenom filmerna i alla fall. Har väl tänkt ta mej igenom The Next Generation snart.. men jag kan inte riktigt släppa Spock än.
Sen har jag glott igenom favoritklippen från originalserierna också.. Flera klipp har gjort att jag skrattat så jag gråtit.. Klippet nedan grät både pappa och jag till.
Tortyrscener som denna görs (tyvärr) inte längre!!:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!