Bildbevis

Ja, alltså.. jobbintervjun blev inte av.. de ringde och ställde in den då jag satt och väntade på att gå dit.. spenderade flera timmar i Älmhult utan att göra något.. men den blir av imorgon istället.. fast i torsdags ringde de och ville ha en telefonintervju, och då sa de att jobbet var mitt om inte företaget hade några invändningar.. men imorgon ska jag ändå till Älmhult på intervju.. ehumm.. och jobbet startar på onsdag.
Skulle inte förvåna mej om det blir någon mer skit, men men..

Kände att jag var tvungen att nämna detta innan jag började berätta om helgens företeelser.. fast nu kom jag på att jag nog inte orkar berätta om dem än. Jag måste nog smälta allt lite. Men fy fan vad roligt vi har haft!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!