Sucker Punch

Grannen har (som vanligt) fest och en kille står ute på gräsmattan, "sjungandes" Bohemian Rhapsody och inser nog inte själv hur illa det låter..
Men fan vad skönt det är med helg!! Jag har bestämt mej för att göra så lite som möjligt och har därför spenderat dagen på soffan. Det är bara jag och katten hemma - ty Linus är i Vänersborg och kommer inte hit igen förrän den 7:e oktober!! Kommer nog bli lite ensamt här kan jag tänka..
Just nu kollar jag på Sucker Punch. En väldigt speciell film - men jag tycker den är rätt okej och framför allt är det en fest för ögat!! Riktigt snyggt gjord är den.

Kommentarer
Postat av: Gabby
2011-09-26 @ 07:49:59 URL: http://gabbyjohansson.wordpress.com/

Idén bakom filmen är riktigt bra tho tycker jag att den trasslar in sig själv i slutet. Men håller med dig, riktigt snyggt gjord :D

Postat av: Ett vanligt namn.
2011-10-01 @ 16:39:11 URL: http://showtime.devote.se

ÅH SUCKERPUNCH <3

Det måste vara en av de bästa filmerna jag någonsin har sett, löv it <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!