Nöjd.

Idag gick det inget bra på jobbet.. slutade på 24 poäng.. vilket inte var bra.. men jag tror alla hade en dålig sälj-dag.. kunderna svarade inte eller var inte hemma.. och såklart slängde vissa på luren i örat på en..
Men jag är rätt glad ändå.. istället för att dricka öl för att fira in en ny period av arbetslöshet så tar jag mej en folköl för att fira att jag får test-jobba 1-2 veckor till!!
Personalansvarig pratade med mej lite snabbt idag och sa att hon kollat på mina sälj-siffror igen och att de ville ge mej en chans till. Det är inte 3 månader - men jag får i alla fall chansen att visa vad jag kan (vilket är allt jag velat ha). 1-2 veckor, vi får se hur länge det blir.. Personalansvarige hade inte lyckats få kontakt med bemanningsföretaget jag varit anställd hos - så imorgon jobbar jag utan anställningsavtal.. inte idealiskt - men de sa att det löser sej.. det är inte på mitt ansvar utan på företaget jag jobbar hos.
Även om jag inte skulle få fortsatt efter detta så är jag jäkligt nöjd. Jag får en ärlig chans.
SKÅL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!