Kul dag på jobbet

Idag var en riktigt rolig dag på jobbet. Eller nja - första två passen sålde jag inget.. det var segt.. men efter lunch kom jag igång ordentligt och då passet var slut var jag på förstaplats av ca 30 pers. Skitbra!! Jag sålde som smör. Min fula bild var på allas skärmar - men jag njöt trots allt. En stund in på andra kvällspasset ledde jag också - men sedan slank jag ner på andraplatsen - vilken jag höll tills dagens sista pass och de senaste 45 minutrarna tappade jag endel platser och slutade på 7:e.. De två sista passen sålde jag dock inte bra - och det var det första kvällspasset som höll upp det hela. Jag slutade på 78 poäng idag.

Nu ska jag ta det lugnt tills läggdags.. får se om jag fixar en matlåda tills morgondagen eller inte.. förmodligen inte.. ännu en dag av makaroner och ketchup.. endast..
Storkok i helgen?? Ja.

.. det blir inte så mycket bloggat nu.. helt enkelt för att jag jobbar konstiga tider och har inte direkt lust att blogga på morgonen.. och det jag har att blogga om är jobbet.. hur kul är det att blogga om varje dag??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!