Jag är inte dålig.

Idag slutade jag på 95 poäng på jobbet. Helt klart godkänt. Jag var till och med vinnaren i en tävling om vem som kom först till 25 poäng under ett pass!!
Jag fick höra flera uppmuntrande ord från cheferna idag.. förutom "BRA JOBBAT!!", "DU ÄR JU GRYM!!" och flertalet klappar på axeln sa en chef att jag var så bra på tidningsförsäljning att om jag bara fick in rätt teknik kunde jag bli skitbra på att sälja medlemskap i en förening också.. en annan påpekade också hur bra jag var på tidningar och hur mycket poäng jag alltid plockade på det man fick minst poäng på - och på så sätt hade många poäng..
Nä, jag sa inte att jag jobbade sista dagen imorgon.. det verkar som att alla cheferna inte vet om det.. men imorgon kommer jag nog nämna det.. jag känner i alla fall att jag bevisat att jag visst kan vara en grym säljare och att jag inte alls är så värdelös som jag kände mej i fredags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!