Helgplaner

Igår sålde jag riktigt kasst på jobbet - men idag lyfte det minsann och jag slutade på 79 poäng - vilket är godkänt.
Och imorgon är det fredag - weehoo!!
I helgen ska jag städa och hitta på något med Sandra.. lär väl bli en hel del Star Trek också (muehehe)..
Det är After Work imorgon efter jobbet.. arbetsplatsen har bokat 4 biljardbord på Tables och bjuder på varsin öl. Väldigt schysst faktiskt - men jag vet inte om jag ska dit.. verkar inte vara så många som jag umgås med på jobbet som ska dit och jag vill inte vara hon dendär i hörnet liksom^^ Fast om det vore så så kan man ju alltid dra hem.. men jag får se - det var ingen anmälningslista så det är bara att dra dit..
Men jag skulle behöva gå på stan innan jag går hem och vet inte om jag hinner på en timma.. eller jo - det gör jag säkert, men jag vill inte behöva stressa.. hmm.. vi får la se..

Denna veckan har gått rätt snabbt ändå - i måndags var det ju suck och stön när jag skulle till jobbet men dagarna har gått oerhört snabbt. Hoppas bara inte helgen rinner förbi i samma takt som de senaste helgerna gjort!!

Nu ska jag ringa Linus och säga godnatt. Börjar tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!