Fredag

Idag var en rätt bra dag på jobbet. Jag var jävligt avslappnad hela dagen och gjorde bra samtal. Dock sålde jag inte jättebra.. jag har svårt för att få fram tre "nej" innan jag avslutar.. slutade väl på 50 poäng eller något.. sålde en hel del smågrejer - tidningar mestadels.
Höll på att försova mej idag dock.. jag är fan knäpp när jag halvsover.. efter första larmet stängde jag inte bara av de larm som skulle komma - utan tog bort påminnelserna från mobilen. Idiotiskt!! Självklart somnade jag om och vaknade 07.40 - och jag skulle börja kl 9.. kom till jobbet fem minuter innan jag började - så det var ju "lugnt", men fick inte med mej någon matlåda.. så på lunchen köpte jag en Japp i kiosken och mumsade på.. hmm.. "mästarlunch" sa en av coacherna på jobbet.. mjoo..
Alla var väldigt taggade idag på jobbet - eftersom vårt kontor var på väg att vinna över de andra kontoren (i Sthlm) för månaden.. vann man så fick man en pokal till kontoret och Karlstad hade inte haft den på ett år.. till slut hoppade till och med cheferna in på telefon för att vi skulle vinna - och jag vet inte hur det gick, men det får jag väl reda på på måndag..
Orkade tyvärr inte med After Worken idag, så jag slog följe med en arbetskamrat till systemet (han skulle till busstationen) och köpte öl - sen drog jag hem. Har avverkat några avsnitt av Star Trek och senaste avsnitten av Ringer, The Secret Circle och The Vampire Diaries idag.. en seriekväll helt enkelt.
Imorgon ska jag städa och så får jag se om jag gör stan med Sandra en stund.. i vilket fall som vill jag hitta på något på kvällen (med Sandra) då jag börjar sakna sällskap.. Linus är ju fortfarande i Vänersborg..
Skönt med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!